Spoločnosť Veolia hľadala partnera na interaktívnu brandovú aktiváciu počas obľúbeného podujatia Dni Petržalky 2025. Sme radi, že naša eventová agentúra Big Agency, ktorá patrí medzi špecialistov práve v oblasti zážitkového marketingu, sa mohla tejto úlohy zhostiť. Naším cieľom bolo vytvoriť interaktívnu zónu, ktorá spája zábavu, edukáciu a udržateľnosť – a to všetko v jedinečnej forme prostredníctvom našej interaktívnej steny PlayWall LED.
Interaktívna eventová zóna šitá na mieru
Počas dvoch dní, od 21. do 22. júna 2025, sme v srdci Petržalky vybudovali plne brandovanú eventovú zónu s hracou arénou, oddychovým priestorom a tímom promotérov. Dominantným prvkom bola PlayWall interaktívna LED stena, ktorá ponúkla návštevníkom pútavé hry s pridanou hodnotou – vzdelávanie o kľúčových témach, ako sú voda, energia, recyklácia či biodiverzita.
Customizované hry s pridanou hodnotou
Pre Veoliu sme vytvorili dve na mieru šité hry:- Veolia Monster Match
- Veolia Pexeso
Zastrešili sme kompletný servis
V rámci spolupráce sme zabezpečili kompletný servis vrátane:- návrhu a realizácie konceptu,
- kompletnej produkcie zóny vrátane veľkokapacitného stanu s podlahou,
- brandovaných prvkov (zóna, LED hry, screensaver video, reklamné predmety),
- vyškoleného tímu promotérov a event manažéra,
- darčekov pre účastníkov.
Výsledky aktivácie
Počas dvoch dní sme zaznamenali:- viac ako 14 hodín čistého hracieho času
- stovky interakcií s účastníkmi rôznych vekových kategórií
- vysokú mieru zapojenia a pozitívnej spätnej väzby



